tel: 0233.217.842 / 0233.229.217|office@dgaspcneamt.ro

Centrul zonal de asistență a persoanelor aflate în dificultate

|||Centrul zonal de asistență a persoanelor aflate în dificultate
Centrul zonal de asistență a persoanelor aflate în dificultate2018-11-27T18:54:28+00:00

Informații contact

  • Șef – Ana Elena – Adina

  • Componenta – Persoane adulte și copii cu dizabilități

  • Adresa – Neamț, Roman, Panaite Donici, 5

  • Email – centrulzonal_pdroman@yahoo.com
  • Telefon – 0233.733.668

  • Telefon mobil – 0734.992.216

  • Fax – 0233.733.668
  • Program de lucru – Luni – Joi – 08.00 – 16.30, Vineri – 08.00 – 14.00

Serviciile specializate din cadrul centrului zonal au ca scop desfășurarea activităților de consiliere și îndrumare, pentru a răspunde nevoilor specifice ale persoanelor cu dizabilități aflate într-o situație de dependența, în vederea depășirii situațiilor de dificultate, de evaluare inițială/ reevaluare și specializată în vederea încadrării în grad și tip de handicap, de asigurare a drepturilor administrative (prestații sociale) a beneficiarilor conform Legii 448/2006.

Pentru realizarea acestei misiuni serviciile sociale din cadrul CZAPD oferă următoarele servicii:

  • asigură asistență, suport și consiliere tuturor persoanelor care se adresează serviciului, identifică problemele și orientează beneficiarii sau aparținătorii acestora spre servicii specializate;
  • asigură primirea dosarelor de încadrare în grad și tip de handicap adulți;
  • asigură primirea dosarelor de încadrare în grad și tip de handicap copii;
  • asigură primirea și analizarea dosarelor de punere în plată, precum și orice alte cereri din sfera de competență a D.G.A.S.P.C. Neamț, din partea beneficiarilor Legii 448/2006;
  • asigură primirea documentelor pentru obținerea rovinietei gratuite pentru beneficiarii Legii 448/2006, precum și pentru aparținătorii, reprezentanții legali ai acestora, atunci când este cazul;
  • asigură primirea cererilor pentru obținerea legitimației de transport urban și interurban și a biletelor de călătorie gratuite, realizarea eliberării acestora, conform procedurii de lucru;
  • asigură colaborarea cu serviciile de asistență socială la nivelul consiliilor locale în interesul și pentru persoanele care solicită informații.
  • asigură beneficiarilor asistență în cunoașterea drepturilor lor, precum și protecție în respectarea acestora;
  • asigură confidențialitate și respectă cu prioritate interesul persoanei beneficiare.