Informații contact
Șef – Romeo Constantin Panaintescu
- Componenta – Adulți cu dizabilitati
Email: evaluareadulti2019@gmail.com
Adresa – Piatra Neamt, strada 1 Decembrie 1918, nr. 68
- Telefon – 0233 625 370
Program de lucru – Luni – Joi – 08.00 – 16.30, Vineri – 08.00 – 14.00
Atributii
-
- EFECTUEAZĂ EVALUAREA/REEVALUAREA COMPLEXĂ A ADULTULUI CU HANDICAP, LA SEDIUL PROPRIU SAU LA DOMICILIUL PERSOANEI ÎN CONDIŢIILE LEGII ȘI ÎNREGISTREAZĂ INFORMAȚIILE ÎN REGISTRUL ELECTRONIC AL INSTITUȚIEI;
- ÎNTOCMEŞTE RAPORTUL DE EVALUARE COMPLEXĂ PENTRU FIECARE PERSOANĂ CU HANDICAP EVALUATĂ;
- RECOMANDĂ ÎNCADRAREA, NEÎNCADRAREA, SAU, DUPĂ CAZ, MENŢINEREA ÎNCADRĂRII ÎN GRAD ȘI TIP DE HANDICAP A UNEI PERSOANE, PRECUM ŞI PROGRAMUL INDIVIDUAL DE REABILITARE ŞI INTEGRARE SOCIALĂ A ACESTEIA;
- AVIZEAZĂ PLANUL INDIVIDUAL DE SERVICII ÎNTOCMIT LA NEVOIE DE MANAGERUL DE CAZ;
- EVALUEAZĂ ÎNDEPLINIREA CONDIŢIILOR NECESARE PENTRU ATESTARE CA ASISTENT PERSONAL PROFESIONIST, ÎNTOCMEŞTE RAPORTUL DE EVALUARE COMPLEXĂ ŞI FACE RECOMANDĂRI COMISIEI DE EVALUARE A PERSOANELOR ADULTE CU HANDICAP;
EVALUEAZĂ ÎNDEPLINIREA CONDIŢIILOR NECESARE PENTRU ADMITEREA ÎNTR-UN CENTRU DE PROTECŢIE SPECIALĂ PENTRU PERSOANE CU HANDICAP ŞI FACE RECOMANDĂRI COMISIEI DE EVALUARE A PERSOANELOR ADULTE CU HANDICAP, ÎN VEDEREA STABILIRII UNEI MĂSURI DE PROTECŢIE;
- RECOMANDĂ MĂSURILE DE PROTECŢIE A ADULTULUI CU HANDICAP, ÎN CONDIŢIILE LEGII;
- PROMOVEAZĂ DREPTURILE PERSOANELOR CU HANDICAP ÎN TOATE ACTIVITĂŢILE PE CARE LE ÎNDEPLINEŞTE;
ASIGURĂ IMPLEMENTAREA STANDARDELOR DE CONTROL INTERN/MANAGERIAL CONFORM ORDINULUI SECRETARIATULUI GENERAL AL GUVERNULUI NR. 400/2015 PENTRU APROBAREA CODULUI CONTROLULUI INTERN/MANAGERIAL AL ENTITĂȚILOR PUBLICE, CU MODIFICĂRILE ȘI COMPLETĂRILE ULTERIOARE, ÎN CONFORMITATE CU ORDINUL NR. 200/2016 ȘI A NORMELOR METODOLOGICE PRIVIND COORDONAREA, ÎNDRUMAREA METODOLOGICĂ ȘI SUPRAVEGHEREA STADIULUI IMPLEMENTĂRII ȘI DEZVOLTĂRII SISTEMULUI DE CONTROL INTERN/MANAGERIAL LA ENTITĂȚILE PUBLICE, CONFORM ORDINULUI NR. 201/2016;
- ÎNDEPLINEŞTE ORICE ALTE ATRIBUŢII PREVĂZUTE DE LEGE.
Documente necesare pentru Evaluare Initiala in vederea incadrarii in grad de handicap
- Cerere tip;
- Copie BI/CI;
- Scrisoare medicala tip; de la medical de familie – original
- Referat tip: de la medical specialist – original;
- Ancheta sociala de la primaria de domiciliu – original;
- Copie decizie asupra capacitatii de munca pentru pensionarii de invaliditate;
- Cupon pensie sau adeverinta de salariat/elev – dupa caz;
- Alte acte specificate in certificatul de incadrare in grad de handicap;
In cazul in care persoana este netransportabila acest lucru se va preciza in ancheta sociala si in scrisoarea medicala tip de la medical de familie.
Formulare
- Ancheta sociala
- Cerere tip
- Referat medical
- Scrisoare medicala
- Declarație de consimțământ D.G.A.S.P.C. Neamț